Екипът на Gamers' Voiceshop

Кратка информация за редовните участници в култовия гейминг подкаст.

Александър „Snake“ Бакалов

Самоопределящ се като един от бохемите на българския гейминг, господинът със змийския псевдоним някак успява да съчетае любовта си към игрите с начин на живот, който би следвало да убие и студент първокурсник. Известен с циничния си език, съмнително похвалното качество да казва винаги каквото мисли, клинично доказания си перфекционизъм и факта, че играе игри общо-взето от времената, когато най-модерната форма на гейминг е било преследването на мамут със заострена пръчка. Така наречената му кариера започва на страниците на непрежалимия ни Gamers’ Workshop и продължава из общо-взето всяка смислена българска медия, където се е пишело за игри, кино и музика. Бил е и от двете страни на барикадата, така че освен да критикува с пяна на уста знае и какво е да се правят игри. Фактът, че е заемал позициите на продуцент и главен редактор, при това на няколко пъти, показва, че май може да му се има доверие.

Любими жанрове:

Голямата му страст са търд пърсън екшъните, но общо-взето играе всичко с уговорката, че предпочита стрелбата и боя пред тактическите размисли. Заклет фен на кооперативни заглавия от всякакъв тип. Често пъти има зловредния навик да поставя историята, атмосферата и кинематографичността в игрите над всичко останало.

Антон „doomy“ Дишков

Геймър от около 25 години, за който игрите винаги са били много повече от хоби или времегубещо средство – по-скоро неразделна част от живота. Работил в няколко геймърски медии, между които Gamers’ Workshop и ForPlay. Вече далеч от тези среди чисто професионално, но завинаги обвързан с гейм-индустрията и гейм-културата. Фен на e-sport-а в многото му разновидности и следящ изкъсо всичко случващо се на игралната сцена. Балансиращ между мултиплейъра и личното съпреживяване на историите в игрите. Предпочитащ сай-фая пред фентъзито и фантастичните/оригинални сетинги пред разни военни или исторически такива. Вашият средностатистически нърд.

Любими жанрове:

Екшъни (TPS и FPS), всякакви вариации на RPG жанра, реално-времеви и (рядко) походови стратегии, космически симулатори (аркадни и "по-реалистични"), ММО (все по-рядко, остарява...), адвенчъри.

Георги „Мед“ Динчев

Чукнал тридесетака (макар и наскоро) лют геймър. През по-голямата част от съзнателния си живот играе игри. Съосновател на първият уеб портал за игри в България – 3dzone.bg. Редовен драскач в култовото в България списание за игри Gamers’ Workshop. По-късно повишен като арт директор на въпросната медия и застава на чело на визията й. Сценарист и ко-водещ в предаването Нощен Мист по телевизия MM и по-късно телевизия BBT. Работил като дизайнер в Пулсар (официален представител на Electronic Arts, Vivendi Universal, Activision по това време) за близо година и половина. Управител на Eighth Art, където участва усилено в разработката на новата версия на 3dzone.bg и международната социална мрежа за геймъри UGDB.com. В момента асистент-продуцент в Crytek Black Sea, работи по все още неанонсиран проект.

Мненията, които изказва в GVS, са изцяло негови и не бива да бъдат свързвани с компанията, за която работи.

Любими жанрове:

Каквото дойде. Играе много инди игри. Не се ограничава жанрово, но му е тотално писнало от милитъри шутъри преди доста години.

Емил „Wolf“ Вагенщайн

Ветеран от всевъзможни мултиплейър заглавия с компетитивен фокус. Обича добрата история, но е силно привлечен от интересни и предизвикателни механики. Без значение дали става дума за класическа мин-макс игра на числата, комбинативно мислене или откриване на "счупената" комбинация - той е в свой води. В комбинация с добрите му рефлекси това го превръща в опасен опонент. В друг живот вероятно щеше да е в про-гейминга, но той и сега го следи и си води записки. И споделя с нас наблюденията си.

Любими жанрове:

Поотказал се от ММО жанра, но активно играещ разнородни RPG, RTS и MOBA заглавия. Е, основно DOTA 2...

Ивайло „Koralsky“ Коралски

Той ще остане последният гъз!

Кристиян „Tool“ Спасов

Геймър по природа, играе от зората на видео игрите и тъмната й 8-битова ера, когато пикселите все още не бяха хипстърски тренд... и толкова отдавна, че такива определения като това, да му звучат като от бъдещето. Точния пример за хардкор геймър и тотален гейминг нърд в естествения му хабитат – при Tool със силно изразена конзолна насоченост. Тласкан от желанието да е възможно по-близо до гейминг света, логично започва професионално развитие пряко свързано с него. Един от задвижващите елементи и създатели на определяния от някои като най-смислен в момента информационен портал на гейминг тематика в България – Rero.bg. Почитател на хубавата музика, кино и фотография. Харесва да събира трофеи в PSN. Напоследък няма толкова много време за това, но така или иначе и в момента никой не му е настигнал бройката.

Любими жанрове:

Играе почти всичко, понякога и нелогични неща, просто за разнообразие. Някой от най-любимите му жанрове са Action-Adventure, TPS, Survival Horror, Hack & Slash, RPG. На почит от ранна възраст е и Fighting жанра, покрай който намира голямо количество приятели и добри моменти. Не харесва спортни игри. Обожава да се връща назад във времето с някакви класики, може би заради това се кефи и доста на indie нещата в последните 5-6 години.

Симеон „Shraik“ Чешмеджиев

33-годишен журналист, с 11 години стаж в медиите - 4 в БНР и 7 в бТВ Радио груп. В момента се подвизава като водещ на новините в радиата Z-Rock, N-Joy и Melody. Като гейм-журналист е работил 3 г. в Gamers’ Workshop, където отново се грижеше за новините и списваше по някое и друго ревю. Хвана края на най-могъщото геймърско списание в Б-я, на което е болен фен от Брой 1. Играе активно от около 10-годишен. Има забележка от класната в бележника за 4-ти клас: „Бяга от математика за да играе електронни игри!!!” Първо бяха аркадните автомати (изиграл е няколко Бе Ем Ве-та на Moonwalker) после дойдоха първите, архаични компютри, после дойдоха по-бързите компютри, а в момента ври и кипи на конзолния фронт. Бивш фен на Microsoft, от които се отказва в Държавен вестник, след като Xbox 360-цата му гърми по средата на Alan Wake. Все по-голям фен на Sony.

Любими жанрове:

TPS/TPA, RPG, Adventure, Quest, FPS, Hack and Slash, Shooter-и, Платформъри, Файтъри, Инди-сцената. Уважава рейсинг игрите, но не е особено добър на тях. Мрази спортни игри и MMO-та. Най-любимите му заглавия обаче са хибридните, тези които смесват различните жанрове, за да създадат свой, уникален и неповторим свят и атмосфера. И към днешна дата вярва, че най-великата игра, правена някога, е Deus Ex. Хардкор Sci-Fi фен. Силно привлечен и от пост-апокалиптични и антиутопични сетинги. В последните години предимно сингъл-плеър играч, но в никакъв случай не отрича мултито.

Чавдар „Ikarus“ Кацаров

Инициатор и Senior Synergy Director* (SSD) на GVS инициативата. Неформален "домакин" на повечето епизоди. Ударно прекарал над четвърт век на планетата и активно играещ от минимум три петилетки. Работил за няколко български гейминг медии от зората им, включително за Gamers’ Workshop. Ежедневието му продължава да е свързано с гейминга и развитието му, но в друга част на индустрията. Предпочита мултиплейър преживявания и онлайн интеракция с други играчи, което през годините го е срещнало и с нови приятели, и с нови недоброжелатели. За това допринася често хапливият му изказ. Гледа напред и винаги се надява новите технологии да му донесат и качествено нов геймплей. Основен PC хардуерен гийк сред обичайните заподозрени в подкаста.

Любими жанрове:

FPS с изразен мултиплейър и отборен фокус, стратегии (походни и походови), космически симулатори от всякакъв тип и вид, щипка RPG-та. MMO ветеран.

*Self-proclaimed

Технически екип

Подкастът е обработен и се поддържа от студио "Маймунки с гаечни ключове"

Александър „tecs“ Иванов

Завеждащ дирекция П(р)остпродукция

Още от малък пилее пари за жетони, бяга от училище за да играе в близките зали, а в последствие - спира изобщо и да ходи, заради адикцията си към едно конкретно MMORPG. Успешно реабилитиран. Последните 4 години се фокусира предимно върху инди заглавия, търсейки интересни неизвестни игри под формата на малки лични проекти и дипломни работи. Поддръжник на Линукс гейминга и отворения код. Би предпочел да изиграе някоя хардкор ретро игра пред бездушно, но ново и "лъскаво" заглавие. Смята че добрата история може да оправдае слаба графика и звук, а лошото управление да развали една иначе перфектна игра. Обича оригиналните вселени, левелинга, малките детайли, препратките и играта в играта. Отскоро навлязъл в конзолния свят, планира да навакса всички култови заглавия от последната генерация.

Любими жанрове:

Страст са му precision платформърите, файтърите, туич и всякакъв друг вид skill-базирани игри. Обича също така екшън, хорър, рейсинг и адвенчър игрите. Посреща с радост всичко играемо, което не се вписва в конвенционалните жанрове.

Web „в сянка“ Master

??

Любими жанрове:

??

Чавдар „Ikarus“ Кацаров

Допълнителна обработка и финализиране на аудио бъгове

Реално - човекът с чука и ножицата. Отговорен за финалната обработка и премахването на остатъчни шумове, недоглеждания и говорни дефекти. Ако все пак сте чули такива - значи не ги е видял.