GVS 066 – The Gathering Storm

Малко след 666 лайка, което е знаково и показателно за родните реалности, епизод 66 идва да покаже, че можем да правим адски кратки и фокусирани епизоди. Шегуваме се, този не е от тях. Кратък обзор на заглавията, с които прекарваме някакво време напоследък, последван от пространен разговор за заформящата се буря от нови технологии и вълнуващи джаджи, завихрени в контеста на анонсите и презентациите най-вече на отминалото GDC и отвъд.

В епизода ще чуете:

Tecs
Ikarus
Exile

В епизода:

  • Математически модел за постигане на резултат 3
  • Ревю на Angry Birds
  • За първи път по GVS – детайли за секретния до момента проект „Battle out of Silver“
  • За последен път по GVS – впечатления от Last of Us
  • Колко струват рециклираните идеи?
  • Какви епизоди искаме да правим (не като този)

 

00:04 –  00:33 Какво играем в последно време и някакви бегли размисли за новите и старите игри.*

*Ако се интересувате основно от игри и значително по-малко от технологичните анонси на последните няколко месеца и нашите крайно плитки анализи и коментари за тях и цените своето лично време и мозъчни клетки – спрете да слушате дотук. И приемете, че това е най-краткият епизод на GVS до момента. Бяхте предупредени.

00:33 – 4:52:00

За всички останали, които не са направили логичната и препоръчана от нас стъпка – това не е най-краткият епизод на GVS. В случай, че не бяхме започнали да заваляме говор и завлачваме мисли повече от обикновено поради умора и късен час вероятно щяхме да покрием всички 9 кръга на Ада и заформящата се буря от нови технологии и вълнуващи джаджи.

Някои от нещата, за които си поговорихме в приблизително подобен ред, изпълнен с най-разнообразни препратки, тъпчене на едно място и много други неща в следващите около четири часа – сходно на сумарното времетраене на смислените презентации от GDC.

GDC

Engines:
– Unity 5
– Unreal Engine 4
– Source 2

GDC 2015: The State of Unreal Engine
GDC 2015: Creating the Open World Kite Real-Time Demo in Unreal Engine 4
2015 GDC – Unity Presentation (Feat. Palmer Luckey)

VR:
– Sony Morpheus
– Vive/SteamVR 
– Oculus Rift
– Razer OSVR

The Dawn of Mobile VR with John Carmack – GDC 2015
Още един линк за същото

Hardware:
Steam machines/link/controller
Nvidia TITAN X / SHIELD a.k.a TV/Console/Supercomputer или паметникът 1300 години Nvidia

Microsoft cross-platform gaming:
– Streaming
– XBOX Live SDK
– Windows 10 ABI/cross-compile/Universal Apps
– ID@XBOX

Phil Spencer at GDC 2015

А в минутката за военно-технологична тривия си говорим не за немски подводници, а за ходещи танкове с VR.

Също така микрофонът или нещо друго по системата на Exile успява геройски да прецака качеството на записа му по едно време и за малко. Точно когато се забавляваме на техния нов лаптоп. СаФпадение?

Допълнителни линкове:

Life Is Strange – епизодичната ученическа хипстър история не-игра
Never Alone – приятното неангажиращо кооп преживяване с ескимоси, което вероятно не е точно игра, но отново препоръчваме горещо.

GVS 066 – The Gathering Storm

Слушайте тук, свалете от линка под плейъра или ако имате правилен софтуер на мобилния си телефон.. какво изобщо правите на тази страница?

Leave a Reply

1 Comment on "GVS 066 – The Gathering Storm"

Вашият коментар

Кристиян Атанасов
Guest

Рекорди ли? Пффф, кво е тва е, за нас граници няма 😀

wpDiscuz